BeNaughty Reviews

Show reviews that mention
account site money card subscription email website profile charges payment
Filter review
Most helpful review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I had a day trial

I called and cancelled the first day. They still charged me for a month.
View full review
3 comments
#2091545

All likes and replies are robotic. I easily meet girls on legit sites like Joy4Love.com and every time they give me the experience of a lifetime.

Don’t bother with Benaughty. I got off cheap, but it was a terrible time-waster!

#1951534

Have you got a number

#1947851

Same here. For 3 different sites when I only signed up for this one. I set it up and canceled the same night too.

View more comments (2)
ID
#2270502 Review #2270502 is a subjective opinion of poster.
Location
Ardmore, Oklahoma
Service
Benaughty Free Trial
Loss
$27
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Change and did not get asked

I only want a $2.00 one to talk to ladies now Im getting changed for things I did not ask for and I want a full Refund

User's recommendation: Don’t change people when not asked.

View full review
ID
#3105865 Review #3105865 is a subjective opinion of poster.
Location
Auckland, Auckland
New Reviewer

Refund

Only purchased two things from the website the .99 a day subscription and a 5.99 subscription and after a few days I see a random charger of 36.66 and another one around 38.59 I would like to get a full refund because where the *** did these come from imagine wake up one morning and you have 25 cents in your account from a service that you paid only 7$ for upfront and then on top of that the service isnt even real just full of bots tryna finesse you out more money then the app already did

User's recommendation: Don’t get a subscription of any kind and if you do please read the tos.

View full review
ID
#3105135 Review #3105135 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Idk
Cons
  • All fake wants to lead u to another site
Loss
$75
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I'm getting charged on my card

Im been getting much spam weird charges on my card ever since I signed up. I only signed up for a week for like 2$ I want to cancel this crap
View full review
ID
#3092330 Review #3092330 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • False advertising
Loss
$80

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Reporting a scam or breach of personal life

Someone called asking me if I was available for a *** as they found my picture on one of your sites

User's recommendation: Never go on these sites as it’s scam and they steal your identity.

View full review
ID
#3069411 Review #3069411 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • All of them
  • Can get back into my account
Loss
$100
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Refund

Hello I was charged 39.99 bucks when I cancelled my account and when I asked for a refund I got denied so I want my money back or I'm going higher up I did cancel my account and I don't know why you charged me.
View full review
ID
#3067367 Review #3067367 is a subjective opinion of poster.
Loss
$40
Preferred solution
Full refund

Charges

All the girls seem fake... Thought it was a dirty site... Thought it was a place to show off my package and see some naked girls. The site was not what i thought it was
View full review
ID
#3035217 Review #3035217 is a subjective opinion of poster.
Location
Boiling Springs, South Carolina

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Poor support

I had asked about 2 months ago for my account to be deleted yet they kept charging me after I told them multiple times its ridiculous
View full review
1 comment
#2088717

Hello, I fell for the same trap and was wondering how you solved this issue?

ID
#3030580 Review #3030580 is a subjective opinion of poster.
Location
Los Angeles, California
Preferred solution
Delete me *** account

I need some help to delete my account

I have found some issue in deleting my account I wanted to delete my account permanent but couldn't be able to.. So please kindly help me in delete my account
View full review
ID
#3011513 Review #3011513 is a subjective opinion of poster.
Location
Imphal, Manipur

Won’t delete my pic or allow me to unsubscribe, this is a partial *** site

I requested for my profile to be deleted, they are trying to be funny an continue to leave the profile pic up an just have deleted written across my face on the website, I unsubscribed an yet my profile is still up, I didnt no that this was a semi pornsite they are playing games, an dont care about ur request

User's recommendation: Don’t sign up ur privacy won’t be kept private.

View full review
ID
#3009724 Review #3009724 is a subjective opinion of poster.
Location
Detroit, Michigan
New Reviewer

I would like to cancel my subscription

I would like to cancel my subscription and I'm not able to do it online.i wish not to be charged anymore
View full review
ID
#2999839 Review #2999839 is a subjective opinion of poster.
Location
Bristol, England

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Benaughty is trash i just want off the site it sucks im done leave me im going celebate leave me alone f sex

Robots all type of weird stuff just cancel my membership i'm gone nothing can change my mind into coming back

User's recommendation: Don't buy , subscribing to them is like A Rapper signing a deal and trying to end the deal because the label phony af and gay.

View full review
ID
#2965375 Review #2965375 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • All of the women are robots
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Unsubscribe now!!

Stated 5 dollars for a week on-line be naughty,com they billed my card 4 times at 5 dollars each time! Please unsubscribe me garypollard26@***.com tks !

User's recommendation: Know what you r paying for & chef hug.

View full review
ID
#2962177 Review #2962177 is a subjective opinion of poster.
Loss
$20
Preferred solution
Apology

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I really need your help

BeNaughty - I really need your help
I need to talk to your agent I have been owed charged and now your guys tell me I need to pay more to get my money back please help me
View full review
ID
#2945038 Review #2945038 is a subjective opinion of poster.
Loss
$450
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Cancellation

i want to cancel my all subscription . which is automatically too. my membership id is 204590**** . i just take one day subscription which is of 0.99 pounds nd they defuct 23 pounds. i want to delete my account cancel my subscriptions refund my money and the number u gave is wrong

User's recommendation: dun use this.

View full review
ID
#2928350 Review #2928350 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Idk
Loss
$23
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Charged an account I deleted

BeNaughty - Charged an account I deleted
Hi I have been charged, twice recently. Today in fact. I don't have an account I deleted it months ago. I would like a refund. Please get in contact with me ASAP. email grogpappy@***.com
View full review
1 comment
#2088719

Hello, I fell for the same scheme recently and was wondering if you managed to solve this issue or not? If you did, how did you do it because I am worried I will be charged again even though I told them to stop all my subscriptions and delete my account on there.

ID
#2890590 Review #2890590 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Full of scam artist
  • No customer service
Loss
$120
Preferred solution
Full refund

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article